Klachtenprocedure – MeNa Elektrotechniek

Bij MeNa Elektrotechniek streven wij naar kwaliteit en tevreden klanten. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. In dat geval horen wij dat graag van u. Een klacht zien wij namelijk als een kans om onze service verder te verbeteren.

 

Wij hanteren een duidelijke en transparante klachtenprocedure, zodat u weet waar u aan toe bent.

 

  1. Melding van de klacht
  • U kunt uw klacht melden via:
    • E-mail: info@mena-elektrotechniek.nl
    • Of via het contactformulier op onze website.
  • Beschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk, zodat wij deze snel en correct kunnen behandelen.

 

  1. Bevestiging van ontvangst
  • U ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging dat wij uw klacht hebben ontvangen.
  • Indien nodig nemen wij contact met u op voor aanvullende informatie.

 

  1. Behandeling van de klacht
  • Wij onderzoeken uw klacht zorgvuldig en objectief.
  • Binnen 10 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie.
  • Als de afhandeling meer tijd vergt, informeren wij u hierover en geven wij aan wanneer u een reactie kunt verwachten.

 

  1. Oplossing en vervolg
  • Wij streven altijd naar een passende oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is.
  • Indien nodig maken wij samen met u nieuwe afspraken of voeren wij herstelwerkzaamheden uit.
  • Zodra de klacht is opgelost, bevestigen wij dit schriftelijk.

 

  1. Niet tevreden met de afhandeling?
  • Bent u niet tevreden met onze reactie of oplossing? Dan kunt u dit kenbaar maken en wordt uw klacht herzien door de directie van MeNa Elektrotechniek.
  • Indien gewenst kunnen wij u doorverwijzen naar een onafhankelijke geschillencommissie of brancheorganisatie (indien van toepassing).

 

Ons doel: uw klacht serieus nemen, snel handelen en zorgen dat u met vertrouwen gebruik kunt blijven maken van onze diensten.